Olejki eteryczne mają moc ! Odkryj ją razem ze mną .

Olejki eteryczne towarzyszą mi już blisko rok . Z każdym kolejnym gorszym samopoczuciem czy katarem córki przekonuję się , że mają niesamowitą moc . Dzisiaj przybliżę Ci nieco te, które są mi najbliższe . Zacznijmy od BERGAMOTKI . Ten naturalny olejek eteryczny sprawdzi się przy wyczerpaniu nerwowym , stresujących momentach w pracy i w życiu , podczas okresu lub gdy masz wahania nastroju . Ma udowodnione działanie łagodzące stany depresyjne . Olejek można używać nie tylko dla emocji , ale też dla ciała . Bergamotka polecana jest do cery trądzikowej i tłustej . Wzmacnia włosy, zapobiega ich przetłuszczaniu . Posiada właściwości dezodoryzujące, czyli działa na bakterie , które są odpowiedzialne ze nieprzyjemny zapach skóry. Propozycji zastosowania jest bardzo dużo , nie będę tu ich wypisywać , bo wszystkie znajdziecie na stronie Klaudyny . 

Kolejnym olejkiem , który uwielbiam i dzięki któremu tak naprawdę zaczęła się moja przygoda z aromaterapią - jest olejek LAWENDOWY . Mówi się o nim, że jest olejkiem na wszystko. Na poparzenia , na dobry sen , na swędzenie po ukąszeniu komara , na ból głowy , a nawet ba poparzenie słoneczne . I jak przy każdym olejki będę Was odsyłać na stronę Klaudyny żeby dowiedzieć się więcej na jego temat . 

Pora na TYMIANEK BIAŁY. Mój niezbędnik w czasie przeziębienia . Dzięki zawartości dużej ilości tymolu w szybkim czasie dotyka zasmarkane noski . Często dodaje kilka kropli do dyfuzora i wtedy samoistnie w pomieszczeniu lepiej się oddycha . Świetną opcją jest również inhalacja tymianku z solą . Wystarczy podprażyć na patelni troszkę gruboziarnistej soli , przesypać do miseczki , dodać 1 kroplę ojejku , a potem taką sól można wykorzystać do kąpieli . 

Olejek EUKALIPTUSOWY na kaszel i gęsty katar . To olejek cud . Tak jest napisane na stronie www. Zgadzam się . W okresie przeziębień to must have w domowej apteczce. Bogaty w 1,8 cyneol eukaliptus pomaga przy gęstym katarze, bólu gardła czy zapchanych zatokach . Rozgrzewa również zmarznięte stopy , działa przeciwzapalnie i pobudzająco . Mój ulubiony sposób aplikacji to kilka kropli połączonych z olejem kokosowym , wmasowane w plecy . 

I na koniec totalny BESTSELLER , czyli balsam lekki oddech . Absolutnie genialny i prosty w użyciu . Wystarczy rozgrzać w dłoniach a następnie posmarować stópki oraz klatkę piersiową. Bezpieczny dla dzieci już powyżej 1-go roku życia ! 


To by było na tyle jeżeli chodzi o moje ulubione póki co olejki eteryczne . Właśnie zbieram się do kolejnego zamówienia i na pewno podzielę się z Tobą moimi doświadczeniami . Tymczasem jestem bardzo ciekawa czy używasz olejki eteryczne ?a może moja recenzja skusiła Cię do zakupu ? Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się ze mną tym w komentarzu . 









Komentarze